Yeni nesil Bulutlakolay , satış öncesi ve sonrası tüm iş süreçlerinin tek bir platform üzerinden yönetilebileceği bulut tabanlı bir CRM uygulamasıdır . Bulutlakolay sayesinde müşterilerinizi ve satış stratejilerinizi daha iyi takip ve analiz edebilir, bu sayede satış ekiplerinizin ve iş süreçlerinizin operasyonel verimliliğini arttırabilirsiniz.
ŞİRKETİNİZİN FARKLI EKİPLERİNİ TEK PLATFORMDA BULUŞTURUN, UYUMLU ETKİLEŞİM İÇİNDE ÇALIŞIN
Bulutlakolay, tekliflerinizi başarılı bir şekilde yönetmekten, satış fırsatları oluşturmaya, müşteri bilgi bankanızı etkili bir şekilde yönetmekten, ürünlerinizi ve depo stoklarınızı takip etmeye kadar birçok işlevi içerir. Ayrıca, detaylı raporlarla verilerinizi anlık olarak izlemek ve analiz etmek, projelerinizi ve projeler içerisindeki görevlerinizi planlamak, satış aktivitelerini takip etmek için çeşitli araçlar sunar. Entegrasyon yönetimi ile farklı yazılım ve sistemleri sorunsuzca birleştirebilir, garanti yönetimi ile müşterilerilerinizin satış sonrası memnuniyetlerini sağlayabilirsiniz. Bulutlakolay ile şirketinizin operasyonel her işlevini bir araya getirerek, ekiplerinizi tek bir platformda uyumlu bir şekilde çalışmaya teşvik edebilir ve iş süreçlerinizi daha da geliştirebilirsiniz.
BULUTLAKOLAY CRM SİZE NASIL ÇÖZÜMLER SUNUYOR?
Teklif Yönetimi: Satış fırsatına ilişkin teklif oluşturma, gönderme ve takip etme işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz. Tekliflerinizi düzenleyebilir, müşterilerinize teklif paylaşım linki yaratarak farklı uygulamalar üzerinden veya Bulutlakolay e-posta sistemi üzerinden tekliflerinizi gönderebilirsiniz. Müşterilerinizi tekliflerinize ne şekilde yanıt verdiğini yine Bulutlakolay arayüzünden canlı olarak takip edebilirsiniz.
Satış/Fırsat Yönetimi: Potansiyel satış fırsatlarını kayıt altına almak ve bunların hangi aşamada olduğunu takip etmek için kullanılır. Haftalık, aylık, yıllık ve sizin tercih edebileceğiniz bir periyotta gerçekleşen veya gerçekleşmesi hedeflenen ciro rakamlarını görüntüleyebilir ve aynı zamanda satış ekiplerinizin performanslarını detaylı şekilde analiz edebilirsiniz.
Proje/Görev Yönetimi: Bulutlakolay üzerinde satış fırsatı ile ilgili proje ve görev yaratabilir ve bunları bir sorumluya atarak takiplerini gerçekleştirebilirsiniz. Satış fırsatı ile ilgili hizmet veya işin tamamlanıp tamamlanmadığını bu sayede takip edebilir, faturalama aşamasına geçiş süreçlerinizi otomatize edebilirsiniz.
Müşteri Yönetimi: Müşterilerinize ait bilgilerinizi tek bir yerde toplayabilir, güncel ve güvenli şekilde saklayabilirsiniz. Bulutlakolay CRM üzerinde siz istemediğiniz sürece hiçbir veriniz kaybolmaz.
Ürün Yönetimi: Ürün ve hizmetlerinizi katalog halinde düzenleyebilir, fiyatlandırabilir ve daha da önemlisi fiyatlarınızın güncellenme işlemlerini kolayca gerçekleştirebilirsiniz.
Depo Yönetimi: Stok takibi, sipariş yönetimi ve envanter kontrolü gibi depo işlemlerini Bulutlakolay üzerinden yapabilirsiniz.
Aktivite Yönetimi: Ekiplerinizin satışa yönelik gerçekleştirdiği müşteri toplantılarını, telefon görüşmelerini ve diğer satış aktivitelerini kayıt altına alabilirsiniz.
Garanti Yönetimi: Ürünleriniz veya hizmetlerinizin satış sonrası garanti süreçlerini yönetmek ve takip etmek için kullanabilirsiniz.
Kullanıcı Yönetimi: Bulutlakolay üzerinde şirketinizde çalışanlar için farklı yetki düzeyinde kullanıcılar tanımlayabilir ve bu sayede ekipleriniz arasındaki bilgi paylaşımını kontrol edebilirsiniz.
Raporlama:Hazır rapor taslaklarının yanında, şirketinizin ihtiyaç duyduğu kendinize özel rapor taslakları oluşturabilir, bu taslakları kullanarak oluşturulan raporları istediğiniz zaman görüntüleyebilirsiniz.
Entegrasyon Yönetimi: Bulutlakolay CRM’in modüler mimarisi sayesinde, diğer iş yazılımları ve hizmetleriyle kolayca entegre edebilirsiniz.
BULUTLAKOLAY CRM’E ŞİMDİ ÜCRETSİZ SAHİP OLUN!